Aktualności:

Medycyna bólu

Terapia bólu ostrego i przewlekłego. Przychodnia zajmuje się zintegrowaną terapią bólu. To, co nas wyróżnia, to podeście do bólu jako efektu nie tylko uszkodzenia fizycznego ale psychicznego i emocjonalnego. Sam ból to w istocie zawsze wołanie o pomoc.

Cierpienie z tym związane nie tylko wymaga działań doraźnych, a przede wszystkim szukania jego źródła, które często leży w niewyrażanych emocjach, zbytniej sztywności przekonań, mentalnym braku elastyczności, nie tylko ciała, ale nade wszystko, emocji.

W terapii posługuję się unikalną diagnostyka D.I.R.T., która pozwala na określnie tzw. typu wrażliwości bólowej. Na tej podstawie ustalamy optymalna terapie bólu. Obejmuje ona:

• Akupunkturę.
  • Farmakoterapię.
  • Fizykoterapię.
  • Terapię neuralną i farmakopunkturę.

W czasie tych badań ustalamy indywidualny program ćwiczeń p/bólowych oraz tzw. „trening uwalniania emocji” z ciała.
Wprowadzamy terapię zmieniającą wrażliwość na ból czyli tzw. neuroregulację.

Na pierwsze wizycie pacjent wypełnia tzw. ankietę neuropsychosomatyczną, a następnie w trakcie wizyty przeprowadzamy pogłębiony wywiad lekarski oraz wykonujemy badanie D.I.R.T. Jeśli jest potrzeba wykonywane są również inne badanie. Po ustaleniu diagnozy ustalmy proces terapeutyczny wspólnie z pacjentem uwzgledniającym stopień uszkodzenia tkanek, jego dyspozycyjność, oraz możliwości finansowe.

Wizyta lekarska z badaniem – 450 PLN

Ceny zabiegów